Zasady współpracy terapeutycznej ośrodka Insight Out Medicus

USŁUGODAWCĄ JEST:

INSIGHT OUT Medicus Justyna Sempruch
ul. Krzywa 8a/4 05-822 Milanówek
NIP: 1231263013

KWALIFIKACJE TERAPEUTY:

Terapeuta jest osobą wykwalifikowaną do prowadzenia konsultacji psychologicznych (psycholog) lub/oraz sesji terapeutycznych (psychoterapeuta).

COACH:

Coach jest osobą wykwalifikowaną do prowadzenia procesów coachingowych, posiada ukończony kierunek szkoły coachingu, certyfikowanej przez Polskie Towarzystwo Psychologiczne.

ZASADA POUFNOŚCI:

Terapeuta nikomu nie przekazuje informacji o tym, że korzystasz z usług terapii, ani o tym nad czym na niej pracujesz. Wyjątek stanowią sytuacje zagrożenia zdrowia i życia, lub sytuacje określone prawem.

SUPERWIZJA:

Terapeuta/coach poddaje sesje superwizji (omawia wybrane sesje terapeutyczne z innym terapeutą/coachem) w celu zweryfikowania kierunku pracy z klientem. Podczas superwizji nie ujawnia Twojej tożsamości, a jedynie niezbędne informacje, dzięki którym można omówić sesję.

OBSZARY PRACY:

Terapia to poszerzenie świadomości siebie samego/samej, rozpoznawanie nieświadomych procesów i wzorców, które wpływają na jakość naszego życia. W związku z tym, podczas pierwszych sesji ustalamy wspólnie obszary do pracy, w tym krótko i długoterminowe cele. Sprawdzamy też, czy Twoje cele są do zrealizowania metodą stosowaną przez terapeutę. Po kilku spotkaniach określamy długość terapii oraz częstotliwość poszczególnych sesji.

W JAKI SPOSÓB MOŻESZ WSPIERAĆ WŁASNY PROCES TERAPEUTYCZNY:

Przed każdym spotkaniem możesz zastanowić się nad czym chcesz pracować zadając sobie pytania: Nad czym chcę się skupić, zastanowić? Co mnie dziś szczególnie interesuje? Co przyciąga moją uwagę? Możesz zapisywać swoje sny, być otwartą/otwartym na różne emocje, również te trudne lub wstydliwe, które mogą pojawić się na sesji, na mówienie o nich, również o tych, które dotyczą samego procesu terapeutycznego i relacji terapeutycznej.

PUNKTUALNOŚĆ I ODWOŁYWANIE SESJI:

Sesja trwa 50 min. Sesje rozpoczynamy punktualnie. Jeśli się spóźnisz – sesja nie jest przedłużana. Częste odwoływanie lub przesuwanie sesji może być wskazówką na temat samego procesu terapii. Możesz nieodpłatnie odwołać sesję najpóźniej do 24 godzin przed umówionym terminem spotkania. Prosimy o umawianie, przenoszenie i odwoływanie sesji drogą SMS na telefon ustalony przez terapeutę lub w systemie rezerwacji spotkań w zależności od sposobu umówienia wizyty.

INTERWENCJA KRYZYSOWA:

W razie potrzeby możesz umówić interwencję kryzysową tego samego dnia lub poza standardowymi godzinami pracy w sytuacjach zagrażających życiu, również w weekendy.

WARSZTATY ROZWOJU OSOBISTEGO:

Zapraszamy Cię do wpisania się na listę mailingową, gdzie cyklicznie zapraszamy osoby chętne do udziału w warsztatach rozwoju osobistego.

REKLAMACJE USŁUG:

Reklamacji usług oraz zażalenia można składać pod adresem mailowym: osrodek@insightoutmedicus.pl, reklamacja lub zażalenie zostaną uwzględnione w terminie 5 dni roboczych od daty złożenia. Reklamacje i zażalenia można składać nie później niż 14 dni od daty wykonania usługi.

OFERTA TERAPII NISKOPŁATNEJ:

Oferujemy sesje w niższych cenach dla osób, które zgadzają się na nagrywanie sesji na video. Materiał służy rozwojowi naszych specjalistów w ramach ich szkoleń oraz superwizji. Zapytania o szczegóły prosimy kierować pod: (+48) 798-577-225. 

KLAUZULA INFORMACYJNA

Realizując wymogi, obowiązujące od dnia 25.05.2018 r., w zakresie ochrony danych osobowych wynikające z Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE, jak również mając na względzie fakt, że prawo do ochrony danych osobowych jest podstawowym prawem każdej osoby, Gabinet Insight Out Medicus, informuje, że:

  • Administratorem Danych Osobowych jest Gabinet Insight Out Medicus, ul. Krzywa 8a/4, 05-822 Milanówek, https://insightoutmedicus.pl/ e-mail: osrodek@insightoutmedicus.pl.
  • Celem przetwarzania danych osobowych jest realizacja przez Administratora usług terapeutycznych, coachingowych oraz administracyjnych, związanych z działalności placówki.
  • Przetwarzanie danych osobowych odbywa się na podstawie dobrowolnej zgody, której dotyczą dane, w celu określonym przy wyrażaniu zgody.
  • Odbiorcami danych przetwarzanych są podmioty ściśle współpracujące w ramach funkcjonowania placówki.
  • Przekazane dane osobowe przetwarzane będą przez okres niezbędny do realizacji celu.
  • Osoba lub opiekun prawny, której dane dotyczą, ma prawo dostępu do swoich danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz do przenoszenia danych. W celu realizacji powyższych uprawnień należy kontaktować się mailowo.
  • Osoba, której dane przetwarzane są w oparciu o wyrażoną przez nią zgodę na przetwarzanie danych, ma prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
  • Osoba lub opiekun prawny, której dane dotyczą, ma prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych w wypadku uznania, że Administrator naruszył przepisy o ochronie danych osobowych.
  • Podanie danych jest dobrowolne. Jednakże konsekwencją ich niepodania lub zatajenia może być brak możliwości lub nieskuteczność prowadzenia działań terapeutycznych lub pochodnych związanych z funkcjonowaniem placówki.