Zasady współpracy

Zasady współpracy terapeutycznej

ZASADY WSPÓŁPRACY

USŁUGODAWCĄ JEST OŚRODEK INSIGHT OUT MEDICUS

ul. Konwaliowa 1 05-822 Milanówek

CENNIK:

Terapia indywidualna: 280 zł / Terapia par: 300 zł / Terapia rodzinna: 340 zł /Interwencja kryzysowa tego samego dnia od 7:00 - 22:00: 360 zł

Sempruch Bayer Sp. komandytowa

ul. Kielecka 8 05-825 Grodzisk Mazowiecki NIP: 5291854808

Konto: 45 1140 2004 0000 3202 8494 4909                                                                                                                                    

w tytule przelewu prosimy o wpisanie nazwiska terapeuty i datę sesji

KWALIFIKACJE TERAPEUTY:

Terapeuta jest osobą wykwalifikowaną do prowadzenia konsultacji psychologicznych (psycholog) lub/oraz sesji terapeutycznych (psychoterapeuta).

COACH/TRENER:

Coach/trener jest osobą wykwalifikowaną do prowadzenia procesów coachingowych/trenerskich, posiada ukończony kierunek szkoły trenerskiej /certyfikowanej szkoły coachingu.

ZASADA POUFNOŚCI:

Terapeuta/coach nikomu nie przekazuje informacji o tym, że korzystasz z usług terapii, ani o tym nad czym na niej pracujesz. Wyjątek stanowią sytuacje zagrożenia zdrowia i życia lub sytuacje określone prawem.

SUPERWIZJA:

Terapeuta/coach poddaje sesje superwizji (omawia wybrane sesje terapeutyczne z doświadczonym terapeutą/coachem danego nurtu) w celu zweryfikowania kierunku pracy z klientem. Podczas superwizji nie ujawnia Twojej tożsamości, a jedynie niezbędne informacje, dzięki którym można omówić sesję.

OBSZARY PRACY:

Terapia to poszerzenie świadomości siebie samego/samej, rozpoznawanie nieświadomych procesów i wzorców, które wpływają na jakość naszego życia. W związku z tym, podczas pierwszych sesji ustalamy wspólnie obszary do pracy, w tym krótko i długoterminowe cele. Sprawdzamy też, czy Twoje cele są do zrealizowania metodą stosowaną przez terapeutę. Po kilku spotkaniach określamy długość terapii oraz częstotliwość poszczególnych sesji.

W JAKI SPOSÓB MOŻESZ WSPIERAĆ WŁASNY PROCES TERAPEUTYCZNY:

Przed każdym spotkaniem możesz zastanowić się nad czym chcesz pracować zadając sobie pytania: Nad czym chcę się skupić, zastanowić? Co mnie dziś szczególnie interesuje? Co przyciąga moją uwagę? Możesz zapisywać swoje sny, być otwartą/otwartym na różne emocje, również te trudne lub wstydliwe, które mogą pojawić się na sesji, na mówienie o nich, również o tych, które dotyczą samego procesu i relacji terapeutycznej.

PUNKTUALNOŚĆ I ODWOŁYWANIE SESJI:

Sesja trwa 50 min. Sesje rozpoczynamy punktualnie. Jeśli się spóźnisz – sesja nie jest przedłużana. Częste odwoływanie lub przesuwanie sesji może być wskazówką na temat samego procesu terapii. Możesz nieodpłatnie odwołać sesję najpóźniej do 24 godzin przed umówionym terminem spotkania. Prosimy o umawianie, przenoszenie i odwoływanie sesji bezpośrednio poprzez kontakt ustalony z terapeutą (sms/mail/telefon do Ośrodka) lub w systemie rezerwacji spotkań w zależności od sposobu umówienia wizyty.

STAŁY TERMIN:

Jeśli zapisujesz się na sesje z wybranym terapeutą w konkretnym i powtarzalnym terminie, Ośrodek rezerwuje ten termin na czas określony w umowie terapeutycznej pomiędzy Tobą a terapeutą. Umowa może być ustna lub w formie pisemnej. Rezerwacja ta zobowiązuje Cię do opłacania sesji najpóźniej 24 godziny przed datą umówionego spotkania. Brak opłaty skutkuje odwołaniem sesji. Odwołanie zarezerwowanego spotkania może odbyć się bezpłatnie, pod warunkiem że zostanie dokonane do 24 godzin przed sesją. Wielokrotne odwoływanie lub przesuwanie sesji w zarezerwowanym stałym terminie skutkuje zerwaniem umowy.

Z reguły trzy odwołane sesje pod rząd oznaczają zakończenie współpracy w ramach stałego terminu. Prosimy wtedy o samodzielne umawianie sesji. Współpracujemy również z terapeutami pracującymi w nurcie psychoanalitycznym - w tym wypadku obowiązuje całkowita ciągłość sesji w ramach stałego terminu.

INTERWENCJA KRYZYSOWA:

interwencję kryzysową można umówić tego samego dnia lub poza standardowymi godzinami pracy, również w weekendy, w sytuacjach nagłych, ekstremalnie trudnych lub zagrażających życiu. W sytuacji zagrażającej życiu – przemoc, myśli samobójcze – Ośrodek jest zobowiązany do wezwania służb ratunkowych. W celu umówienia interwencji prosimy o telefon do Ośrodka na numer 530-970-011. Terapeuta skontaktuje się z Tobą w najszybszym możliwym czasie (max. w ciągu 6h).

WARSZTATY ROZWOJU OSOBISTEGO | NEWSLETTER:

Wyrażając zgodę na zasady współpracy z ośrodkiem, wyrażasz zgodę na otrzymywanie newslettera, w którym cyklicznie zapraszamy osoby chętne do udziału w warsztatach rozwoju osobistego oraz przekazujemy informacje na temat nowych usług i innych wydarzeń.

OFERTA TERAPII NISKOPŁATNEJ:

Oferujemy sesje nieodpłatne lub sesje w niższych cenach dla klientów, którzy zgadzają się na nagrywanie sesji video. Materiał służy rozwojowi naszych terapeutów w ramach ich szkoleń oraz superwizji. Zapytania o szczegóły prosimy kierować pod numerem (+48) 530 – 970 – 011.

Regulamin Ośrodka Insight Out Medicus

01.08.2024r., Milanówek

REGULAMIN OŚRODKA INSIGHT OUT MEDICUS 

Niniejszy Regulamin określa ogólne warunki, zasady oraz sposób świadczenia usług terapeutycznych przez Ośrodek Insight Out Medicus, w trakcie spotkań w gabinecie oraz z wykorzystaniem systemów teleinformatycznych. Adresy elektroniczne oraz systemy wykorzystywane przez Ośrodek: e-maile w domenie @insightoutmedicus.pl, justyna.sempruch@gmail.com, system rezerwacji NaKiedy dostępny na stronie www.insightoutmedicus.pl, system rezerwacji  https://www.znanylekarz.pl/justyna-sempruch/psychoterapeuta/milanowek. Nazwa firmy: SEMPRUCH BAYER Sp. komandytowa, siedziba firmy: ul. Kielecka 8, 05-825 Grodzisk Mazowiecki, NIP: 5291854808, KRS0001107979, REGON 528742081, tel. 530 – 970 – 011, adres e-mail: osrodek@insightoutmedicus.pl. oraz INSIGHT OUT MEDICUS Justyna Sempruch, siedziba firmy: ul. Konwaliowa 1, 05-822 Milanówek, NIP: 1231263013, REGON 525927970. oraz INSIGHT OUT Sp. z o.o., siedziba firmy: ul. Czerska 18/135, 00-732 Warszawa, NIP: 5213917765, KRS0000878423, REGON 387978585.

§ 1
Usługi Ośrodka

  1. Terapeuci Ośrodka świadczą usługi w trakcie tradycyjnych spotkań w Milanówku w gabinecie przy ul. Konwaliowej 1 oraz z wykorzystaniem systemów teleinformatycznych.
  2. Terapeuci Ośrodka świadczą usługi zgodnie z zaleceniami Polskiego Towarzystwa Integracyjnej Psychoterapii Doświadczeniowej i Edukacji Społecznej Stowarzyszenie Intra, Stowarzyszenia Psychoterapeutów i Praktyków Psychologii Procesu, Polskiego Towarzystwa Psychologicznego i Polskiego Towarzystwa Psychiatrycznego, oraz zgodnie z obowiązującymi w Polsce przepisami prawa, w szczególności Ustawą o ochronie zdrowia psychicznego.
  3. Terapeuci Ośrodka w celu zapewnienia jak najwyższej jakości usług  są osobami wykwalifikowanymi do prowadzenia konsultacji psychologicznych (psycholog), sesji psychoterapeutycznych (psychoterapeuta) oraz innych sesji terapeutycznych (coach, trener, arteterapeuta, terapeuta tantry i jogi).
  4. Terapeuci Ośrodka poddają swoją pracę regularnej superwizji w ramach nurtów, w których pracują.
  5. Obszary pracy – terapia to poszerzenie świadomości siebie samego/samej, rozpoznawanie nieświadomych procesów i wzorców, które wpływają na jakość naszego życia. W związku z tym, podczas pierwszych sesji ustalamy wspólnie z Klientem obszary do pracy, w tym krótko i długoterminowe cele. Sprawdzamy też, czy cele Klienta są do zrealizowania metodą stosowaną przez Terapeutę. Po kilku spotkaniach określamy długość terapii oraz częstotliwość poszczególnych sesji.
  6. Przed każdym spotkaniem Klient może zastanowić się nad czym chce pracować zadając sobie pytania: Nad czym chcę się skupić, zastanowić? Co mnie dziś szczególnie interesuje? Co przyciąga moją uwagę? Klient może zapisywać swoje sny, być otwartą/otwartym na różne emocje, również te trudne lub wstydliwe, które mogą pojawić się na sesji, na mówienie o nich, również o tych, które dotyczą samego procesu i relacji terapeutycznej.
  7. Interwencję kryzysową można umówić tego samego dnia lub poza standardowymi godzinami pracy, również w weekendy, w sytuacjach nagłych, ekstremalnie trudnych lub zagrażających życiu. W sytuacji zagrażającej życiu – przemoc, myśli samobójcze – Ośrodek jest zobowiązany do wezwania służb ratunkowych. W celu umówienia interwencji prosimy o telefon do Ośrodka na numer 530-970-011. Terapeuta skontaktuje się z Tobą w najszybszym możliwym czasie (max. w ciągu 6h).
  8. Ośrodek oferuje również sesje w niższych cenach dla Klientów, którzy zgadzają się na nagrywanie sesji na video. Materiał służy rozwojowi naszych terapeutów w ramach ich szkoleń oraz superwizji. Zapytania o szczegóły prosimy kierować pod: (+48) 530 – 970 – 011.

 § 2
Poufność sesji

  1. Terapeuci Ośrodka przestrzegają tajemnicy zawodowej. Treść sesji jest poufna, z zastrzeżeniem &2 pkt. 4-5.
  2. Sesja może być zarejestrowana na nośniku danych elektronicznych za obopólną zgodą Klientów i Terapeutów Ośrodka, w szczególności kiedy nagranie stanowi materiał pomocniczy w superwizji terapii. Zgoda Klienta na nagranie sesji może mieć tradycyjną formę pisemną lub elektroniczną.
  3. Terapeuta, w trosce o świadczenie wysokiej jakości, poddaje swoją pracę zarówno superwizji we właściwym dla siebie nurcie pracy, jak też interwizji koleżeńskiej Ośrodka, w trakcie której omawiamy kwestie związane z terapią Klienta.
  4. W przypadku, kiedy w ocenie Terapeutów Ośrodka zdrowie lub życie Klienta albo zdrowie lub życie osoby z jego otoczenia jest zagrożone, Terapeuta ma prawo powiadomić o tym fakcie wskazane przez Klienta osoby. W uzasadnionych przypadkach zagrożenia zdrowia lub życia Terapeuta, po przekazaniu takiej informacji Klientowi, ma prawo powiadomić o tym stosowne służby np. wezwać pomoc medyczną.
  5. Osoby, które nie ukończyły 18 roku życia mogą wziąć udział w terapii za pisemną zgodą opiekunów prawnych. Treść sesji pozostaje poufna za wyjątkiem sytuacji i przypadków zagrożenia zdrowia lub życia. Terapeuta, po przekazaniu takiej informacji opiekunowi/opiekunom prawnym, ma również prawo powiadomić o tym stosowne służby, np. wezwać pomoc medyczną.
  6. Terapeuta, mając na względzie zarówno dobro Klienta, jak i swoje własne dobro, ma prawo przerwać połączenie/zakończyć spotkanie, jeśli Klient przyjdzie/połączy się w celu innym niż sesja terapeutyczna albo nie będzie mógł uczestniczyć w spotkaniu z powodu zaburzenia świadomości, np. po spożyciu alkoholu lub innych środków zmieniających świadomość.

 § 3
Zasady bezpieczeństwa w internecie i w ramach systemów teleinformatycznych

W celu zapewnienia bezpieczeństwa w internecie terapeuci Ośrodka i Klienci zobowiązują się przestrzegać poniższych zasad:

  1. Klient i terapeuta korzystają z komputerów, na których jest zainstalowany aktualny i legalny system operacyjny oraz włączona „zapora ogniowa” firewall oraz najnowsza wersja oprogramowania przy korzystaniu z systemów teleinformatycznych.
  2. Zarówno Klient, jak i Terapeuta są zobowiązani do korzystania z profili na platformach komunikacji internetowej (m.in. Skype, Zoom, konto pocztowe, konto google) w sposób bezpieczny; w szczególności zobowiązują się: korzystać z zabezpieczonego hasłem połączenia internetowego, ustawić hasło do komputera oraz do tych profili, nie udostępniać tych haseł osobom trzecim. Najlepiej, jeśli Klient założy specjalnie dedykowane konto do rozmów z Terapeutą, aby zminimalizować ryzyko pomyłkowego wysłania wiadomości do innej osoby.
  3. W pomieszczeniu, w którym przebywa lub z którego łączy się Terapeuta i Klient, nie mogą przebywać osoby trzecie. Udział innych osób w sesji jest dopuszczalny w uzasadnionych przypadkach, po wcześniejszym uzgodnieniu tego przez Klienta i Terapeutę.
  4. Każda ze stron jest odpowiedzialna za dane, które znajdują się na komputerze oraz na serwerach platform internetowych lub innych portalach, na których umieszczane są materiały po sesji – w szczególności ma to zastosowanie do zapisów rozmowy tekstowej chat za pośrednictwem systemów teleinformatycznych oraz notatek przesyłanych e-mailem.
  5. Standardowo rozmowy video nie są w żaden sposób rejestrowane ani przez Klienta ani przez Terapeutę, nie są też automatycznie zapisywane na dysku komputera. Jeśli jednak za porozumieniem Terapeuty i Klienta sesja zostanie nagrana, to każdy z posiadaczy nagrania jest odpowiedzialny za jego bezpieczeństwo.
  6. Klient przyjmuje do wiadomości, że usunięcie danych z komputera nie jest nigdy 100% skuteczne – dotyczy to dokumentów tekstowych, zapisów rozmów przez chat w ramach systemów teleinformatycznych, nagrań z sesji itd. Jeśli Klient zdecyduje się sprzedać lub przekazać innej osobie komputer, z którego korzystał na potrzeby sesji, w celu zapewnienia sobie bezpieczeństwa, poszuka dodatkowych opcji czyszczenia dysku, zachowa go w bezpiecznym miejscu lub zniszczy w sposób trwały.
  7. Terapeuta nie będzie odsprzedawać ani przekazywać osobom trzecim komputera, z którego korzystał_a na potrzeby prowadzenia sesji. Jeśli zajdzie taka potrzeba dysk zostanie zniszczony w sposób trwały.
  8. W celu zapewnienia bezpieczeństwa danych osobowych Klientów oraz zapewnienia poufności, Terapeuta nie przechowuje na dysku komputera żadnych rejestrów Klientów umożliwiających przypisanie imienia i nazwiska do nicku w ramach systemów teleinformatycznych. Wszelka dokumentacja z przebiegu sesji jest zanonimizowana, tak aby uniemożliwić osobom postronnym identyfikację Klienta.
  9. Terapeuta nie bierze odpowiedzialności za stabilność oraz bezpieczeństwo systemów teleinformatycznych, serwerów pocztowych oraz połączenia telefonicznego czy innych platform cyfrowych wykorzystywanych do przekazywania danych. Odpowiedzialność za stabilność i bezpieczeństwo tych serwerów jest zapewniana przez dostawców tych usług. Klient podejmując kontakt z Terapeutą zgadza się na korzystanie z zewnętrznych dostawców usług, zna oraz akceptuje regulaminy i politykę bezpieczeństwa tych dostawców, zdaje sobie sprawę z ewentualnego ryzyka i będzie stosował się do zasad minimalizowania tego ryzyka w szczególności do zasad określanych przez ten regulamin.

§4
Rezerwacja sesji i płatności

  1. Sesję można rezerwować za pośrednictwem kalendarza wizyt Terapeutów, dostępnego na stronie www.insightoutmedicus.pl, wysyłając e-mail na adres osrodek@insightoutmedicus.pl albo dzwoniąc/wysyłając sms na numer +48 530-970-011.
  2. Klient łączy się z Terapeutą na własny koszt.
  3. Za sesję w gabinecie/on-line przy rezerwacji na stronie www.insightoutmedicus.pl, Klient uiszcza opłatę za pośrednictwem systemu Przelewy24.pl lub korzystając z portalu Znany Lekarz lub płacąc bezpośrednio na wybrane konto Ośrodka.
  4. Za sesję w gabinecie/on-line, przy rezerwacji przez telefon lub e-mail, opłatę należy wnieść najpóźniej 24h przed zarezerwowanym terminem sesji.
  5. Realizując płatność przelewem Klient w tytule przelewu podaje swoje imię i nazwisko, datę i godzinę sesji.
  6. Dane do przelewu:
    SEMPRUCH BAYER Sp. komandytowa
    NIP: 529 185 48 08
    Ul. Kielecka 8, 05-825 Grodzisk Mazowiecki
    Konto bankowe: 45 1140 2004 0000 3202 8494 4909
    lub
    INSIGHT OUT MEDICUS Justyna Sempruch
    NIP: 123 126 30 13
    Ul.Konwaliowa 1, 05-822 Milanówek
    Konto bankowe: 58 1140 2004 0000 3902 8387 5683

§ 5
Zmiana i odwoływanie sesji, zakończenie współpracy

  1. W umówionym terminie Klient przychodzi na spotkanie lub łączy się z Terapeutą za pośrednictwem systemów teleinformatycznych.
  2. Jeśli połączenie z przyczyn technicznych nie będzie możliwe do zrealizowania Terapeuta i Klient zrealizują połączenie z wykorzystaniem aktualnie dostępnego systemu teleinformatycznego.
  3. Czas trwania sesji to najczęściej 50 min. jednak jest to zależne od rodzaju wybieranej sesji. Sesje są rozpoczynane punktualnie. Jeśli Klient się spóźni – sesja nie jest przedłużana. Częste odwoływanie lub przesuwanie sesji może być wskazówką na temat samego procesu terapii.
  4. Klient może nieodpłatnie odwołać sesję najpóźniej na 24 godziny przed umówionym terminem spotkania. Prosimy o umawianie, przenoszenie i odwoływanie sesji bezpośrednio poprzez kontakt ustalony z Terapeutą lub w systemie rezerwacji spotkań w zależności od sposobu umówienia wizyty.
  5. Stały termin – jeśli Klient zapisuje się na sesje z wybranym Terapeutą w konkretnym i powtarzalnym terminie, Ośrodek rezerwuje ten termin na czas określony w umowie terapeutycznej pomiędzy Klientem a Terapeutą. Umowa może być ustna lub w formie pisemnej. Rezerwacja ta zobowiązuje Klienta do opłacania sesji najpóźniej 24 godziny przed datą umówionego spotkania. Brak opłaty skutkuje odwołaniem sesji. Odwołanie zarezerwowanego spotkania może odbyć się bezpłatnie, pod warunkiem że zostanie dokonane do 24 godzin przed sesją. W takiej sytuacji Ośrodek ustala z Klientem, czy opłata za odwołaną sesję przechodzi na poczet nowego terminu sesji, czy jest zwracana na konto Klienta.
  6. W przypadku, gdy Klient odwołuje sesję według ustalonych zasad, zwrot poniesionego kosztu sesji jest realizowany przez Ośrodek, przy czym koszt ten jest pomniejszony o 5% kosztu usługi – tzw. koszt manipulacyjny.
  7. Z reguły trzy odwołane sesje pod rząd oznaczają brak możliwości kontynuacji współpracy. Współpracujemy również z Terapeutami pracującymi w nurcie psychoanalitycznym. W tym wypadku obowiązuje całkowita ciągłość sesji.
  8. Każdej ze stron przysługuje prawo zakończenia współpracy bez zachowania okresu wypowiedzenia. Nie ma też obowiązku podawania powodu zakończenia współpracy, jednak z racji budowania relacji terapeutycznej omówienie takiej potrzeby jest wskazane jako rozwojowe.

§ 6
Polityka prywatności

Realizując wymogi, obowiązujące od dnia 25.05.2018 r., w zakresie ochrony danych osobowych wynikające z Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE, jak również mając na względzie fakt, że prawo do ochrony danych osobowych jest podstawowym prawem każdej osoby, Ośrodek Insight Out Medicus, informuje, że:

  1. Administratorem danych przekazanych w trakcie rezerwacji sesji jest firma SEMPRUCH BAYER Sp. komandytowa, o numerze NIP: 529 185 48 08, mieszcząca się przy ul. Kieleckiej 8, 05-825 Grodzisk Mazowiecki.
  2. Dane są przekazywane przez Klienta dobrowolnie i będą wykorzystywane w celu zrealizowania sesji, w tematach administracyjno-finansowych oraz w celu informowania Klienta o nowych usługach i wydarzeniach Ośrodka poprzez Newsletter.
  3. W procesie rejestracji Klient jest zobowiązany do podania imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu oraz aktualnego miejsca zamieszkania. Terapeuta nie wymaga podawania dodatkowych danych. Podanie danych jest dobrowolne. Jednakże konsekwencją ich niepodania lub zatajenia może być brak możliwości lub nieskuteczność prowadzenia działań terapeutycznych lub pochodnych związanych z funkcjonowaniem Ośrodka.
  4. Terapeuta chroni przekazane mu dane oraz dokłada wszelkich starań w celu zabezpieczenia ich przed nieuprawnionym dostępem lub wykorzystaniem.
  5. Terapeuta nie przekazuje, nie sprzedaje i nie użycza zgromadzonych danych Klientów innym osobom lub instytucjom, chyba że dzieje się to zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa lub też na wniosek sądu, prokuratury, policji lub innego uprawnionego organu, w przypadku naruszenia przez Klienta przepisów prawa albo w przypadku zagrożenia życia lub zdrowia Klienta lub osoby z jego otoczenia.
  6. Strona internetowa www.insightoutmedicus.pl stosuje mechanizm plików “cookies”, które podczas korzystania ze strony zapisywane są przez serwer Terapeuty na dysku twardym urządzenia końcowego Klienta.
  7. Stosowanie plików “cookies” ma na celu poprawne działanie strony internetowej Ośrodka na urządzeniach końcowych Klientów.
  8. Klient może wyłączyć mechanizm w przeglądarce internetowej swojego urządzenia końcowego. Ośrodek wskazuje, że wyłączenie „cookies” może jednak spowodować utrudnienia lub uniemożliwić korzystanie ze strony internetowej.
  9. Podejmując kontakt z Terapeutą Klient wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Terapeutę dla celów prowadzenia terapii, w szczególności do umawiania wizyt, kontaktu pracowników Ośrodka przez systemy teleinformatyczne, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa na terenie Rzeczpospolitej Polskiej oraz Unii Europejskiej.
  10. Klient lub opiekun prawny Klienta, którego dane dotyczą, ma prawo dostępu do swoich danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz do przenoszenia danych. W celu realizacji powyższych uprawnień należy kontaktować się mailowo na adres: osrodek@insightoutmedicus.pl.
  11. Odbiorcami danych przetwarzanych są pracownicy i podmioty ściśle współpracujące w ramach funkcjonowania Ośrodka.
  12. Przekazane dane osobowe przetwarzane będą przez okres niezbędny do realizacji celu.
  13. Klient ma możliwość zapisania się do Newslettera, w którym cyklicznie zapraszamy osoby chętne do udziału w warsztatach rozwoju osobistego oraz przekazujemy informacje na temat nowych usług i innych wydarzeń.  

§ 7
Postępowanie reklamacyjne

  1. W razie wystąpienia jakichkolwiek nieprawidłowości w zakresie świadczenia usługi terapii, Klient powinien w pierwszej kolejności skontaktować się z Ośrodkiem wysyłając wiadomość na adres osrodek@insightoutmedicus.pl, podając dane niezbędne do identyfikacji danego problemu.
  2. Ośrodek nie ponosi odpowiedzialności za problemy techniczne spowodowane trudnościami łącza internetowego, bądź problemami technicznymi oprogramowania, służącego do porozumiewania się na odległość. W razie wystąpienia wyżej wymienionych problemów z takim oprogramowaniem Ośrodek zaproponuje alternatywne rozwiązanie umożliwiające odbycie wizyty online.
  3. Klient ma prawo do złożenia reklamacji dotyczącej niewykonania bądź nienależytego wykonania usług terapeutycznych – dotyczy to niepojawiania się Terapeuty na sesjach, częstego spóźniania się Terapeuty na sesje lub w sytuacji, gdy Terapeuta nieodpowiednio odnosi się do poglądów religijnych, kultury czy orientacji seksualnej Klientów. Natomiast sam przebieg procesu terapeutycznego nie podlega reklamacji. Reklamacje usług oraz zażalenia można składać pod adresem mailowym: osrodek@insightoutmedicus.pl. Reklamacja lub zażalenie zostaną rozpatrzone w terminie 7 dni roboczych od daty złożenia. Reklamacje i zażalenia można składać nie później niż 14 dni od daty wykonania usługi.
  4. Reklamacja powinna zawierać: imię i nazwisko Klienta, adres email Klienta, wskazanie okoliczności uzasadniających reklamację, a także żądanie związane ze składaną reklamacją.

§ 8
Pozasądowe rozstrzyganie sporów

  1. Klient ma prawo skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez Klienta z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz pod następującymi adresami stron internetowych Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów: http://www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php, http://polubowne.uokik.gov.pl/rejestr,5,pl.html.

§ 9
Postanowienia końcowe i zmiana Regulaminu

  1. Regulamin obowiązuje od dnia opublikowania.
  2. Klient korzysta z terapii na zasadach i zgodnie z przepisami obowiązującymi na terenie Rzeczpospolitej Polskiej.
  3. Regulamin może ulec zmianie. Aktualny regulamin jest dostępny na stronie: www.insightoutmedicus.pl.
  4. W przypadku powstania sporu Klient i Terapeuta będą dążyli do rozwiązania sprawy polubownie. Prawem właściwym dla rozstrzygania wszelkich sporów powstałych na gruncie niniejszego Regulaminu jest prawo polskie.
  5. Regulamin wchodzi w życie z dniem 01.08.2024r.

Klauzula informacyjna

KLAUZULA INFORMACYJNA:

Realizując wymogi, obowiązujące od dnia 25.05.2018 r., w zakresie ochrony danych osobowych wynikające z Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE, jak również mając na względzie fakt, że prawo do ochrony danych osobowych jest podstawowym prawem każdej osoby, Ośrodek Insight Out Medicus, informuje, że:

  • Administratorem danych osobowych jest Ośrodek Insight Out Medicus, ul. Krzywa 8a/4, 05-822 Milanówek, https://insightoutmedicus.pl/ e-mail: osrodek@insightoutmedicus.pl.
  • Celem przetwarzania danych osobowych jest realizacja przez Administratora usług terapeutycznych, coachingowych, komunikacyjnych oraz administracyjnych, związanych z działalnością Ośrodka.
  • Przetwarzanie danych osobowych odbywa się na podstawie dobrowolnej zgody, której dotyczą dane, w celu określonym przy wyrażaniu zgody.
  • Odbiorcami danych przetwarzanych są podmioty ściśle współpracujące z Ośrodkiem, w tym zatrudniony personel.
  • Przekazane dane osobowe przetwarzane będą przez okres niezbędny do realizacji celu.
  • Osoba lub opiekun prawny, której dane dotyczą, ma prawo dostępu do swoich danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz do przenoszenia danych. W celu realizacji powyższych uprawnień należy kontaktować się mailowo.
  • Osoba, której dane przetwarzane są w oparciu o wyrażoną przez nią zgodę na przetwarzanie danych, ma prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
  • Osoba lub opiekun prawny, której dane dotyczą, ma prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych w wypadku uznania, że Administrator naruszył przepisy o ochronie danych osobowych.
  • Podanie danych jest dobrowolne. Jednakże konsekwencją ich niepodania lub zatajenia może być brak możliwości lub nieskuteczność prowadzenia działań terapeutycznych lub pochodnych związanych z funkcjonowaniem placówki.

Copyright © 2025
Insight Out Medicus