Jestem psychoterapeutką w trakcie szkolenia dyplomowego w Instytucie Psychologii Procesu, w programie licencyjnym od 2016 roku. Członkini Polskiego Stowarzyszenia Psychoterapeutów i Trenerów Psychologii Procesu, posiadam uprawnienia do prowadzenia terapii indywidualnej, par i pracy z grupami, pod stałą superwizją, zgodnie z zasadami Kodeksu Etycznego PSP i TPP.
Jako psychoterapeutka skupiam się na człowieku jako całości, wspieram w znalezieniu własnej drogi i podążaniu nią, w zgodzie z własną naturą. Pomagam odnaleźć odpowiedzi, rozwiązywać konflikty wewnętrzne, odkrywać znaczenia różnych zjawisk i sytuacji. Tworzę przestrzeń do poznania i spotkania się z tym, co w nas chce dojść do głosu.
Prowadzę fundację Pole Rozwoju mającą na celu wsparcie osób w impasie i na zakrętach życiowych. Skupiam się na twórczości jako narzędziu, prowadzę warsztaty, szkolenia rozwojowe, organizuję eventy o charakterze artystycznym.
Pracuję także dla biznesu, posiadam ponad 10 letnie doświadczenie korporacyjne (projektowanie i dostarczanie programów rozwojowych, facylitacja i coaching, prowadzenie szkoleń, ocena kompetencji, konsultantka Insights Discovery, moderatorka Design Thinking).
Przez 8 lat byłam nauczycielką akademicką Akademii WSB w Dąbrowie Górniczej. Prowadziłam warsztaty dla Holistycznej Szkoły Trenerów.
Z wykształcenia filolożka romańska. Ukończyłam Szkołę Trenerów LAB, studia podyplomowe z coachingu na Akademii WSB w Dąbrowie Górniczej, szkolenia z zakresu coachingu systemowego (na bazie metody Berta Hellingera), kurs Arteterapii na GWSP oraz kurs nauczycielski Vedic Art. Ukończyłam studium pracy ze snami oraz pracy z rangami (wyższa i niższa ranga w psychoterapii) w Instytucie Psychologii Procesu (IPP).
Prywatnie mama, uwielbiam wszystko to co twórcze – malarstwo, improwizacja teatralna, muzykowanie, fotografia. W wolnej chwili chętnie dziergam i szyję. Często blisko natury.\
Psychologia zorientowana na proces (zwana również psychologią procesu, pracą z procesem, POP, process work) to metoda opracowana przez dr Arnolda Mindella, amerykańskiego terapeutę wywodzącego się ze szkoły jungowskiej.
Podejście to zakłada, że wszystko to co odrzucamy, bądź ignorujemy (np. emocje, nieprzyjemne stany, doświadczenia, trudności) mogą być pomocne w dotarciu do ukrytych znaczeń stojących za nimi. Wszelkie stany w których bywamy takie jak lęk, smutek, bezsilność, niepokojące sny, problemy relacyjne czy nawet dolegliwości fizyczne mówią o zatrzymaniu przepływu ważnych dla nas informacji.
Docierając do głębszego sensu tych zjawisk, integrując jakości, które za nimi stoją, mamy szansę na życie w poczuciu pełni i wolności. Przychodząc na pierwszą sesję często nie wie się jaki jest proces stojący za daną trudnością. W trakcie terapii, po kolei docieramy do informacji, odsłaniamy głębszy sens i kierunek.