Jestem psycholożką specjalizującą się w diagnozie i terapii dzieci w wieku od 0 do 14 lat. Obecnie w trakcie szkolenia w kierunku psychoterapii dzieci i młodzieży w Ośrodku INTRA w Warszawie.
Pracuję z dziećmi, które doświadczają trudności edukacyjnych, mają problemy z kontrolą emocji i nawiązywaniem relacji społecznych, a także z zaburzeniami zachowania i rozwoju, w tym ze spektrum autyzmu. Wspieram dzieci i ich rodziny w rozpoznawaniu trudności rozwojowych, radzeniu sobie z problemami w nauce, w trudnościach emocjonalnych i lękowych, a także w adaptacji do norm społecznych i w procesach przystosowawczych.
Wykształcenie i rozwój
Ukończyłam psychologię w Szkole Wyższej Psychologii Społecznej w Warszawie, a swoją wiedzę w zakresie pracy z dziećmi poszerzałam podczas licznych szkoleń, m.in. z zakresu Early Start Denver Model (Centrum Adesse) oraz pracy w modelu poznawczo–behawioralnym (Centrum CBT). Odbyłam studia podyplomowe z Wczesnej Interwencji i Wspomagania Rozwoju Dzieci w wieku 0–7 lat na SWPS, z Diagnozy Klinicznej Dziecka i Rodziny na Uniwersytecie Warszawskim, ze Stosowanej Analizy Zachowania w pracy z osobami z autyzmem i innymi zaburzeniami rozwoju lub zachowania na SWPS, a także Studium Pomocy i Edukacji Psychologicznej w ośrodku INTRA. Posiadam certyfikaty potwierdzające kwalifikacje do posługiwania się narzędziami diagnostycznymi, takimi jak Stanford-Binet (edycja 5), WISC-V, IDS-2, ADOS-2, Leiter-3 i inne. Doświadczenie zawodowe zdobywałam w żłobkach, szkołach oraz warszawskich Poradniach Psychologiczno-Pedagogicznych.
Swoje doświadczenie zdobywałam w pracy w żłobkach, szkołach oraz warszawskich Poradniach Psychologiczno-Pedagogicznych. Udzielam wsparcia m.in. w zakresie rozpoznania trudności rozwojowych dziecka, trudności w nauce, problemów emocjonalnych i związanych z lękiem, trudności w dostosowywaniu się do norm społecznych oraz trudności adaptacyjnych.